Solaaa

Frågade mamma om hon kunde köra mej till hennes jobb så jag kunde få sola lite :p
och det kude hon.. och när vi kom dit står värsta as söta killen i entrén,
och jag kan tro jag sken upp som en sol :$ lr nått :p

sen gick vi en runda.. bara runt byn så men aa alltid ngt ;)
var i stan idag me ju..
köpte en "mys"-tröja och ett par mjukisbyxor :p
bild kommer på det med ska ni se ;)


sitter och kollar på ngn störd film om nått monster som föreställer nån krokodil ;s
konstigt...

godnatt söta Puss /
*Tessan


Kommentarer
Postat av: jossan

tack så mycket ^^ jo jag fattar nu :) tacktacktack så jätte mycket! jag fattar koder väldigt bra , men jag förstod inte vilken man skulle ha till kommentar rutan , men TACK! <3 I LOVE YOU ^^ allt bra?

kram

2009-06-24 @ 00:41:13
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0