Från Thailand

Hejsan allihopa :)
har precis vaknat och så sk asnart äta frukost :p
Det är jätte varmt här man vet inte vart man ska ta vägen! haha
vi har gjort ganska mkt varit i bangkok och shoppat lite :P
och igpr skulle vi till en frisör för vi ville ha hår förlängning
och givetvis hade dom inte min hårfärg
så jag skulle få det brunt.. men det blev ROSA! :O
hur fan kan man få brunt till rosa?
aja så jag började gråta och allt sånt .. sen var jag ändå tvugen att betala 500 baht!!!! dåligt.
FÄRGA ALDRIG HÅRET I THAILAND!


Jag har varit här i 4 dagar och jag vill redan hem!
jag vet inte värför men aa ..

PUSS PÅ ER! <3

Kommentarer
Postat av: FABU

gummaaaaaaan! :(

går det inte färga ttillbaka`:*8



SAKNAR DIG (L)

2009-07-22 @ 11:52:12
URL: http://fabu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0