<3

4
Älsklings hanna och jag för 11 år sen <3
det är fan sjukt, hur länge vi känt varandra du är bland det bästa jag har
lämmna mej aldrig! <3


Igår kväll rammlade jag ner från sängen och fastnade mellan sängbordet  sängen och teven
låg på min arm och bordet tryckte på mina revben
och jag låg säkert så i 20 min innan hanna lyfter röven och hjälper mej!
skrattade som fan också vilket gjorde ännu ondare i revbenen
sen det roliga var ju med att ungfan spelade in allt ;o

hahahaha Jävla unge! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Titta in i min blogg, och va med o svara på frågan, vad är en fjortis? kanske är det du som får en länkning.... Kram

2009-07-09 @ 21:44:07
Postat av: FABU

aww, gumman (L)

du är bäst!



haha, skicka videon :D

2009-07-09 @ 23:26:28
URL: http://fabu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0